Inloggen / Account aanmaken  | Valuta:
  1. 0 ITEM(S) - $0.00

Product Details

DETAILS:

Processing Time
  • Ships in 24 hours: Processing Time is guaranteed to be shorter than 24 hours.
Shipping Time
  • Standard: 5-8 business days

We ship to over 200 countries worldwide!

Payment Methods

Credit Cards we accept:

Local Return Centers

We have set up local return centers in the U.S. and Europe in case you would like to request a return.

Verzenden & retouren

- Klanten zijn verantwoordelijk voor het verstrekken van een volledig geldig adres voor levering.

- Klanten zijn verantwoordelijk voor het ophalen van mail forwarding als ze bewegen.

- Klanten moeten een volledig adres, inclusief appartement nummer voor zover van toepassing.

- Alle items worden verzonden FOB point-of-verzending franco gebruik te uiten Global Shipping.

- Pakketten worden geleverd door een van beide USPS of door DHL. Een handtekening is vereist voor het pakket. Als er niemand thuis is, kan het pakket worden opgehaald bij het postkantoor (neem ID).

- Nadat de betaling is ontvangen zal gaan door middel van een 48-72 uur verwerken periode die aanvangt de volgende werkdag. Zodra de verwerking fase is voltooid, staat u 5-12 dagen voor de aankomst van de goederen.

- Klanten ontvangen een e-mail van wanneer hun bestelling wordt verwerkt en verzonden.

- Alle producten worden verzonden vanuit Hong Kong of China, tenzij ze zijn beschikbaar op de hand.

- Verzenden is gratis, tenzij anders aangegeven.

- Zal nooit het schip COD.

- Door de hoogte van frauduleuze bestellingen hebben we ontvangen zullen we ALLEEN schip naar credit card houders adres, dank u voor uw begrip ..

RETURN

Q: Wat is uw volledige registratie beleid?

A: Wij accepteren alleen de terugkeer van de goederen in de volgende gevallen: we sturen u de verkeerde maat / kleur / item of de door u ontvangen goederen met blemishs. Zoek items die moeten worden teruggestuurd in hun originele verpakking, met aangehechte op te slaan tags. Terug te sturen een item aan ons, kan u elke verlader u wilt, maar wij adviseren de aankoop van tracking en verzekering, zoals niet verantwoordelijk voor verloren retourzendingen. Zodra wij uw retourzending ontvangen, staat u een week voor de verwerking. Wij sturen u een e-mail als uw teruggave is verwerkt. De terugbetaling zal worden uitgegeven op basis van de betalingsmethode die u gekozen voor de oorspronkelijke bestelling. Verzendkosten worden niet terugbetaald. * Neem contact op met onze klantenservice om afleveradres krijgen als u wilt retourneren.

V: Als ik een artikel terug te keren, moet ik dan de verzendkosten betalen?

A: Ja, als je e-mail een item terug naar ons, bent u verantwoordelijk voor de terugkeer verzendkosten. Daarnaast raden wij u aan tracking en verzekering toe te voegen voor je eigen bescherming.

Q: Zijn er onderdelen niet worden omgeruild?

A: Sommige producten kunnen niet geretourneerd worden om hygiënische redenen. Terugkerende beleid: Wij sturen u de verkeerde maat / kleur / item of de productie hebben verschillende verwaarlozing / schade. Alle terugkerende item moet worden ongedragen en ongewassen met originele verpakking en labels. Niet-herbruikbare geval:

1: Dislike het product na het krijgen

2: Neem contact met ons op voor meer informatie voordat u koopt bij ons op indien u niet zeker bent over de grootte. Anders zouden we niet accepteren verkeerde maat terug te vragen.

3: Grootte standaard betwist

4: Neem contact met ons op voor meer informatie voordat u koopt bij ons op indien u niet zeker bent van het materiaal. Anders zouden we niet accepteren je verkeerd materiaal terug te vragen.

5: Je wilt niet onze producten

6: De behield het ultieme recht van interpretatie van onze terugkeer beleid De ultieme recht van interpretatie van onze terugkeer beleid behouden.

Online Security
All transactions are secured. Our website is provided with an SSL encryption system to protect personal and payment data. We do not sell or ship any items ordered through the Site directly to anyone we know to be under the age of 18. We will not collect and personally identifiable information (e.g. name, address, telephone number and e-mail address), also referred to herein as "personal information", about you unless you provide it to us voluntarily.
Schrijf een recensie over dit artikel.

YOU MAY ALSO LIKE